نشست مشترک اداره کل مهندسی سواحل وبنادر سازمان بنادرودریانوردی با مدیران و استادان دانشگاه جامع امام حسین «ع»

در راستای تحقق سیاست های توسعه دریا محور ابلاغی مقام معظم رهبری، نشست مشترک اداره کل مهندسی سواحل و بنادر…

نشست مشترک اداره کل مهندسی سواحل وبنادر سازمان بنادرودریانوردی با مدیران و استادان دانشگاه جامع امام حسین «ع»

در راستای تحقق سیاست های توسعه دریا محور ابلاغی مقام معظم رهبری، نشست مشترک اداره کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادرودریانوردی با مدیران و استادان دانشگاه جامع امام حسین «ع» برگزار شد.

به گزارش بندر و دریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی نیکوکار مدیرکل مهندسی سواحل وبنادر سازمان بنادرودریانوردی در این باره گفت: نشست مشترک با دانشگاه های کشور، با هدف مشارکت جامعه علمی در زمینه موضوعات فنی و مهندسی زیرساخت های بنادر کشور برای ارتقای سطح علمی و اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌‌شود.

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر با بیان اینکه نشست مشترک با دانشگاه‌ها، در راستای تحقق سیاست های توسعه دریا محور مقام معظم رهبری انجام می‌شود، افزود: ارتباط موثر صنعت و دانشگاه و تبادل دانش و تجربه در زمینه مطالعات مهندسی سواحل و بنادر از اهداف محوری این نشست‌ها قلمداد می‌شود.

نیکوکار درباره جلسه با مدیران و استادان دانشگاه امام حسین گفت: در این نشست بر همکاری با دانشگاه جامع امام حسین در حوزه هایی چون همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS)، آموزش و انتقال دانش و تجربیات و بهره گیری از توانمندی های اساتید خبره بحث و تبادل نظر شد.

وی با موثر و مستمر خواندن ارتباط ادارات تخصصی اداره کل مهندسی سواحل و بنادر با جامعه دانشگاهی، از استفاده اداره کل مهندسی سواحل و بنادر از ظرفیت های آزمایشگاهی دانشگاه امام حسین خبر داد.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از بندر و دریا

بازدید: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *