در پی اصلاح فرآیندهای عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری امام خمینی(ره) که منجر به بهبود قابل توجه در شاخصهای بندری در سه ماهه اخیر شد، میزان رضایت کارکنان خنکار نیز افزایش یافت.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان بنادرودریانوردی، مهران میدری با اشاره به افرایش تعداد نوبت حضور کارکنان خنکار به علت افزایش سرعت ورود و خروج کشتیها اظهار داشت: بهبود شاخصهای بندری در این مجتمع بزرگ بندری، پیامدهای مثبتی را به دنبال داشته است که افزایش حضور کارکنان خنکار از اهم آن است.
میدری افزود: افزایش ورود و خروج کشتیها و در نتیجه تعداد نوبتهای حضور کارکنان خنکار برای کار در کشتی بعضا از یک نوبت به دو الی سه نوبت در طول ماه رسیده است و موجب افزایش درآمد و در نتیجه رضایتمندی آنان شده است.
وی بهبود قابل توجه شاخصهایی نظیر انتظار نوبت، سرویس تایم، اپریشن تایم و پورت تایم را از اهم این بهبودها عنوان کرد.
گفتنی است کارکنان خنکار که به عنوان نیروهای عملیاتی در فرآیند تخلیه و بارگیری در انبارهای کشتی و پای اسکله کار میکنند، نقش ویژهای در استمرار چرخه تخلیه و بارگیری کالا ایفا میکنند. در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از نیروهای انسانی در قالب ۳۵ شرکت فعال در مجتمع بندری امام خمینی(ره) در این حرفه مشغول به فعالیت هستند.