روابط عمومی باید مطالبه گر باشد/ عدالت محوری و مردم داری سرلوحه کار قرار گیرد/ توفیقات دولت در توسعه صادرات و تعامل تجاری با همسایگان و پروژه های سرمایه گذاری اطلاع رسانی شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید مطالبه گر باشد و در این راستا به بهترین شکل…



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید مطالبه گر باشد و در این راستا به بهترین شکل ایفای نقش کند، گفت: وعده های داده شده از سوی مسئولان چه در ستاد و چه در بنادر باید از طریق روابط عمومی پیگیری شود تا بتوانیم برنامه ها و وعده های ارائه شده را محقق کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی این سازمان ، با تاکید بر اینکه تحول مورد نظر دولت در حوزه دریایی حتما باید ایجاد شود، اظهار کرد: تمام تلاش خودرا به مار خواهیم‌گرفت تا طی چند سال آینده با عزم جدی، این تحول در حوزه دریایی و به ویژه حمل و نقل دریایی ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سند تحول دریایی در دستور کار است، تاکید کرد: با برنامه ریزی صحیح در بخش های مختلف، در انتظار تصویب سند نمانده ایم و اقدامات مربوطه در حال انجام است.

صفایی با اشاره به اینکه با فعالیت در حوزه دریایی در تلاش هستیم تا رونق اقتصادی برای فعالان حمل و نقل دریایی رقم بخورد، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با اختیارات قانونی در سطح بین المللی، اقدامات خود را بنابر ۳ وظیفه محول شده تحت عنوان دولت صاحب بندر، دولت صاحب پرچم و دولت صاحت ساحل پیش می برد و با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، ارتباط موثر با کشورهای همسایه در دستورکار قرار دارد و خوشبختانه طی مدت اخیر نیز اقدامات بسیار ارزنده ای در در سطح کشور و سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده است.

وی افزود: خوشختانه در حوزه توسعه صادرات نیز روند رو به رشدی را تجربه می کنیم و امیدوار هستیم فعالیت ها به همین شکل پیش برود و بتوانیم اثرات مطلوبی را برای اقتصاد کشور شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان بنادر با بیان اینکه روابط عمومی باید مطالبه گر باشد و به خوبی در این حیطه ایفای نقش کند، عنوان کرد: باید وعده های داده شده از سوی مسئولان چه در ستاد و چه در بنادر از طریق روابط عمومی پیگیری شود تا بتوانیم اینگونه با تلاش جدی تمامی برنامه ها و وعده های ارائه شده را محقق کنیم. 

صفایی تاکید کرد:  روابط عمومی باید عدالت محوری و مردم داری را در سازمان به صورت جدی پیگیری نماید.

وی اظهار داشت: روابط عمومی باید در حوزه بازاریابی و معرفی پروژه های سرمایه گذاری هم ورود کند.

منبع

بازدید: 281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *