با پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های ۱۶۸ دستگاه اجرایی، رتبه اول ارزیابی خدمات شناسنامه دار در خوشه حمل و نقل، با نشان عالی و کسب امتیاز ۷۷.۷۴ درصد، به سازمان بنادر و دریانوردی تعلق گرفت.
بر اساس این گزارش، در این ارزیابی که پاییز سال جاری انجام پذیرفت، کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های ۱۶۸ دستگاه اجرایی مورد پایش قرار گرفت که سازمان بنادر و دریانوردی، در دو محور «دولت کاربر محور» و «دولت مشارکتی» رتبه دوم و در محور شفافیت رتبه هفتم را کسب کرد.
خدمات سازمان بنادر شامل ۱۹ خدمت اصلی و ۴۷ زیر خدمت شناسه دار در حوزههای تخلیه، بارگیری از شناورها، انبارش کالا و کانتینر، ورود و خروج شناور، حفاظت و ایمنی دریانوردی، حفظ محیط زیست دریایی، ارائه مجوزها در مناطق عادی و ویژه بندری و آزاد تجاری، صدور گواهینامه های دریانوردی، نظارت و پایش سواحل، ارائه تسهیلات حمایتی، ارائه اطلاعات دریایی و بندری بوده که کیفیت ارائه هر یک از آنها به ذینفعان در این دوره مورد ارزیابی قرار گرفته است.