جامعه صیادان جنوب سیستان و بلوچستان به مکران‌تِل پیوست

به گزارش دریافتی شامگاه سه‌شنبه مرین‌پرس از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، علی قندهاری با بیان اینکه راه‌اندازی مکران‌تل نخستین گام پیشرفت زیرساخت‌های مخابراتی چابهار است اظهار داشت: در…

به گزارش دریافتی شامگاه سه‌شنبه مرین‌پرس از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار، علی قندهاری با بیان اینکه راه‌اندازی مکران‌تل نخستین گام پیشرفت زیرساخت‌های مخابراتی چابهار است اظهار داشت: در همین راستا، طرح توزیع سیمکارت‌های صیادی مکُران‌تِل از بندر صیادی بریس آغاز شد.

وی تصریح کرد: سیمکارت‌های مکران تل بین صیادان و خانواده‌های آن‌ها توزیع می‌شود تا بتوانند در نقاط مختلف دریا و خشکی ارتباط تلفنی مناسب داشته باشند.

معاون بازرگانی شرکت مکُران تِل افزود: صیادان و خانواده‌های آن‌ها ضمن بهره‌مندی از مزایای ماکا کارت، گفت و گوی تلفنی درون شبکه رایگان خواهند داشت.

قندهاری بیان کرد: همچنین خرید اعتباری ماچله‌های صیادی  (آذوقه‌ صیادان) و ارائه تخفیف‌های فروشگاهی و کیف پول الکترونیک از جمله خدماتی است که مکران تل برای صیادان و مشتریان خود بر اساس این تفاهم در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ایجاد بورس خرید و فروش محصولات صید شده، ساخت سالن بار تخصصی شیلات، تسهیلات حمل و نقل جاده‌ای و کالاهای سردخانه‌ای از دیگر خدمات مکران تل به صیادان سواحل مکران خواهد بود.

قندهاری تاکید کرد: با مکران تِل می‌توانیم در بحث تقویت زیرساخت‌های ارتباطی این خطه به خوبی نقش‌آفرینی کنیم.

فعالیت سامانه مکران‌تل، اپلیکیشن ماکا و کارت شهروندی در چابهار از خردادماه سال‌جاری به صورت رسمی آغاز شد.

لازم به ذکر است پوشش اینترنت و تلفن همراه در بسیاری از مناطق حوزه سواحل مکران از کیفیت مناسبی برخوردار نیست و مکران تل برای رفع این مشکل، سامانه خود را در چابهار فعال کرده است.

منبع

بازدید: 598

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *