نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: برای توسعه صادرات، افزایش تزانزیت کالا و استفاده مناسب از ظرفیت های دریایی نیازمند بازاریابی و دیپلماسی قوی هستیم.
نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی، توجه به بهره وری اقتصادی را در گرو استفاده صحیح و اصولی از زمان و همچنین سرمایه گذاری های موجود در بنادر عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند هماهنگی بین سازمان های زیر مجموعه وزارت راه است.
وی تصریح کرد: در راستای توسعه صادرات بیشتر و همچنین برای جذب تزانزیت و استفاده مناسب از ظرفیت های دریایی نیازمند بازاریابی و دیپلماسی هستیم.
میرشفیع در خصوص اهمیت فاز سوم طرح توسعه بندرشهید رجایی به وجود متخصصان توانمند در اجرای این پروژه عظیم اشاره کرد و اظهارداشت: زمانی ساخت فاز سوم بندرشهید رجایی برای ما یک رویا بود اما امروز به راحتی و با اعتماد به نفس کامل می توان پروژه هایی نظیر فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی را در بنادر دیگر کشور عملیاتی کرد.
نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: خوشبختانه با وجود تجربیات مشاوران و ظرفیت پیمانکاران و مهم تر از همه اعتماد به نفس متخصصان این طرح، می توان از تجربه پروژه بندرشهید رجایی در سایر بنادر هرمزگان و کشور نیز استفاده کرد.
وی به اهمیت فرمان ۱۰ ماده ای وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیت های حوزه حمل و نقل اعم از راههای اصلی و ترانزیت، توسعه بنادر، حمل و نقل هوایی و ریلی یک مجموعه به هم پیوسته هستند.