مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مجموع فعالیتهای ارتباطی و رسانهای روابط عمومی در شناخت هرچه بهتر این سازمان در میان افکار عمومی و مخاطبان خاص آن، نقش موثری داشته است، تاکید کرد: نقش کلیدی حوزه ارتباطی و رسانهای در شناسایی مرجع دریایی کشور، قابل چشمپوشی نیست.
وی با اشاره به تأثیر بالای پخش فصل سوم برنامه “فانوس دریایی” از تلویزیون، گفت: این برنامه توانسته است به صورت تمام و کمال، اشاعه فرهنگ دریایی را به سرانجام برساند؛ برنامه فانوس دریایی به گونهای تدوین و تولید شد که تا بتواند تصویری واضح و شفاف از وضعیت نوار ساحلی کشور را ارائه کند و استقبال بالای مخاطبان عام و جامعه بندری و دریایی کشور؛ بر موفق و مؤثر بودن این برنامه صحه گذاشته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به رتبه بالای سازمان بنادر از حیث فعالیتهای خبری و رسانهای در میان سایر دستگاههای اجرایی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: در جلسات شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی و در ارائه گزارش عملکرد دستگاهها، همواره سازمان بنادر و ادارات کل این سازمان در استانها، جزو ردههای بالای عملکردی قرار دارند.
راستاد در پایان افزود: فرهنگی که از حیث تولید اخبار، محتوا، ارتباط با مخاطبان و استفاده از فضای مجازی ایجاد شده است، باید حفظ شود و تمامی واحدهای سازمان موظف هستند در تداوم این روند موفق؛ همکاری و امورات مرتبط را تسهیل کنند.