اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار مانا؛ علی‌اکبر صفایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد طی سخنانی به جایگاه برتر دریایی کشور اشاره…

به گزارش خبرنگار مانا؛ علی‌اکبر صفایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد طی سخنانی به جایگاه برتر دریایی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ارگان‌های دریایی کشور در حال حاضر در بالاترین سطح همکاری و هماهنگی هستند که این انسجام به همت مدیران و کارکنان این ارگان‌ها فراهم شده است.
وی با تاکید بر اینکه اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضوری مقتدرانه در آب‌های کشور و جهان دارند که زمینه‌ساز امنیت تردد شناور‌های تجاری تحت تحریم‌های ظالمانه است.
صفایی اقدام در جهت توسعه ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را ارزشمند خواند و ادامه داد: شرکت ملی نفتکش ایران نیز سال‌هاست اجازه نداده صادرات نفتی متوقف شود در واقع این دو مجموعه همواره تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند.
معاون‌وزیر راه و شهرسازی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دریا محور و حکمرانی دریایی اشاره کرد و گفت: کارگروه اقتصاد دریا محور به سرپرستی معاون اول محترم رئیس‌جمهور از سوی سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده است که انتظار داریم طی آن تمام مجموعه‌های دریایی کشور در هماهنگی بیشتری فعالیت کنند و سهم دریا از اقتصاد ملی به صورت روزافزون افزایش یابد.

منبع

بازدید: 36

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *