اقتصاد دریامحور به عنوان راهبردی اساسی و تحول‌آفرین نیازمند تبیین و فرهنگ‌سازی است

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن پیام…

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن پیام علی‌اکبر صفایی، بدین شرح است:

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت روز افزون و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی در دنیای پیچیده امروز است.

بدون‌شک، نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، نقشی انکارناپذیر و قابل تقدیر است و بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده تلاشگر و اثرگذار این عرصه و همکاران روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی و ارگان های دریایی کشور که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک گفته و امید است به فضل الهی، شاهد تداوم رشد و بالندگی روابط عمومی در ستاد مرکزی و بنادر و توفیقات روزافزون در نیل به اهداف ارتباطی و رسانه ای و اطلاع رسانی شایسته از اخبار و دستاوردهای حوزه دریایی و بندری کشور به افکار عمومی و ارتباط موثر با ذینفعان باشیم.

اقتصاد دریامحور به عنوان راهبردی اساسی، توسعه‌ای، کنشگرا و تحول‌آفرین نیازمند تبیین و فرهنگ‌سازی است و همکاران حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان و ارگان‌های دریایی باید در این زمینه با جدیت تلاش نمایند تا اشاعه فرهنگ دریایی در کشور متناسب با جایگاه واقعی بخش دریا صورت بگیرد.

سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون همه‌ تلاشگران عرصه‌ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را از خداوند منان خواهانم.

منبع

بازدید: 73

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *