هلدینگ دریایی سیراف در جمع بزرگان صنعت کشور  

هلدینگ دریایی سیراف به عنوان برند برگزیده در اولین همایش کالا و خدمات برتر از منظر شایستگی های مردمی مورد تقدیر قرار گرفت.   به گزارش «پایگاه خبری گفتمان دریا»، در…

هلدینگ دریایی سیراف در جمع بزرگان صنعت کشور   

هلدینگ دریایی سیراف به عنوان برند برگزیده در اولین همایش کالا و خدمات برتر از منظر شایستگی های مردمی مورد تقدیر قرار گرفت.

  به گزارش «پایگاه خبری گفتمان دریا»، در اولین همایش کالا و خدمات برتر از منظر شایستگی های مردمی که در مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از هلدینگ دریایی سیراف به عنوان یکی از برترین برندهای برتر فعال در عرصه تولید و صنعت کشور تقدیر شد.

بنا بر اعلام برگزارکنندگان، این همایش با هدف معرفی برندهای پیشرو و بررسی میزان تأثیرگذاری آن‌ها در جلب اعتماد عمومی، به عنوان بستری برای تعامل و رقابت سالم بین شرکت‌ها، سازمان‌ها و فعالان اقتصادی برگزار شد .

همچنین این همایش فرصتی برای شرکت‌ها و برندهای مطرح کشور بود تا توانمندی‌ها، نوآوری‌ها و دستاوردهای خود را در معرض دید مدیران ارشد، متخصصان صنعت و مردم قرار دهند. همچنین، این رویداد نقش مهمی در توسعه فرهنگ ارائه خدمات باکیفیت و ارتقای سطح رضایتمندی عمومی ایفا می‌کند. از جمله ویژگی‌های این همایش می‌توان به معرفی و تقدیر از برترین کالاها و خدمات بر اساس نظرسنجی‌های مردمی و شاخص‌های دقیق علمی ، برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی برای ارائه راهکارهای بهبود کیفیت و افزایش رضایتمندی و حضور مدیران برجسته و کارآفرینان موفق برای تبادل تجربه و ایده‌های نوآورانه اشاره کرد.

در بخش ویژه این همایش، از برندها و خدماتی که توانسته‌اند اعتماد و رضایت مردم را جلب کنند، به صورت رسمی تقدیر شد. این تقدیرنامه‌ها نه‌تنها نشان‌دهنده جایگاه ویژه این برندها در بازار است، بلکه اعتبار بیشتری به آن‌ها در میان مصرف‌کنندگان می‌بخشد. یکی دیگر از اهداف این همایش، ارتقای جایگاه برند برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات به منظور هموارتر شدن مسیر پیشرفت آن‌ها در کنار بزرگان صنعت، است.

به طور کلی این همایش با چهار محور شامل، اعطای تندیس ملی کالا و خدمات برتر پس از ارزیابی و تعیین نهایی، بررسی اهمیت ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبین در افزایش کیفیت کالا و خدمات، معرفی و بررسی راهکارها و تکنیک های مختلف برای تقویت کیفیت محصولات و خدمات و معرفی و مطالعات موردی موفق و ناکام در تقویت کالا و خدمات، برگزار شد.

 

بازنشر فانوس دریا به نقل از گفتمان دریا

بازدید: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *