وی در حاشیه این نشست هدف از برپایی میز خدمت ویژه صاحبان کالا را پیگیری مشکلات و درخواستهای مراجعهکنندکان، تسهیل و سرعتبخشی در ارائه خدمات و بررسی مشکلات احتمالی در بندر شهید رجایی عنوان کرد.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی افزود: رویه دیدار و پاسخگویی چهره به چهره با صاحبان کالا و مراجعهکنندگان که از امسال آغاز شده در بنادر مختلف استان به طور جدی دنبال و پیگیری میشود.
عباسنژاد برپایی چنین نشستها و دیدارهای چهره به چهره را سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعهکنندگان و تسریع در روند رسیدگی به مسائل و مشکلات صاحبان کالا در حوزههای مختلف بندری دانست.
براساس این گزارش، در این نشست حدود ۵۰۰ نفر از صاحبان کالا و نمایندگانی از شرکتهای اپراتوری بندر شهید رجایی و همچنین نمایندگانی از ارگانها و سازمانهای گمرکات، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، غذا و دارو و ادارهکل استاندار حضور داشتند که مسائل مختلفی به ویژه در حوزههای بندری را مطرح کردند.
گفتنی است؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تیرماه امسال نیز در نشستی صمیمی با کارکنان بنادر شهید باهنر و شرق استان دیدار و گفتگو کرد.
پایان پیام/
بازنشر فانوس دریا به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی