خرید ۱۰۰۰ کانتینر یخچالی از مرسک توسط آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینر‌نیوز؛ این سفارش گام بزرگی در تحول دیجیتالی شدن فعالیت‌های شرکت Seaboard…

خرید ۱۰۰۰ کانتینر یخچالی از مرسک توسط آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینر‌نیوز؛ این سفارش گام بزرگی در تحول دیجیتالی شدن فعالیت‌های شرکت Seaboard Marine  به شمار می‌رود‌.

شرکت MCI (Maersk Container Industry) از شرک‌های تابعه خط کشتیرانی مرسک به شمار می‌رود که تخصص زیادی در ساخت کانتینر‌های یخچالی دارد در این ارتباط نظارت و کنترل دقیقی بر ساخت این کانتینرهای یخچالی توسط متخصصان صورت می‌گیرد، نوآوری در ساخت کانتینرهای یخچالی باعث می‌شود کارآیی عملیاتی افزایش یافته و داده‌های حیاتی برای بهینه سازی لجستیک و زنجیرۀ تأمین فراهم  شود‌.

این پروژه یک بخش حیاتی برای MCI در راستای پیشبرد دیجیتالی شدن صنعت کانتینرهای یخچالی است.

خرید ۱۰۰۰ کانتینر یخچالی از مرسک توسط آمریکا

Seaboard Marine با اطمینان به تخصص، مهارت و فنّاوری MCI  نسبت به سفارش ساخت این کانتینر‌ها اقدام کرده است. به گفته یکی از مسئولان، شرکت MCI در حال  توسعه و ارتقای محصولات و سفارشات خود است و  تجربیات شرکایی مانند Seaboard Marine می‌تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. 

«فردریک اوربینا» مدیر عملیات Seaboard Marine نیز در این زمینه گفت: ما مشتاقیم که همکاری خود را با MCI از طریق سرمایه‌گذاری در بخش فنّاوری انحصاری Star Cool مخصوص ساخت کانتینرهای یخچالی شرکت مرسک  را بیشتر کنیم. این فنّاوری‌ با سازگاری با محیط زیست، کارایی عملیاتی ما را افزایش داده است، ما مشتاقانه منتظریم تا از این پیشرفت‌ها در راستای تحقق بخشیدن به تقاضای مشتریان استفاده کنیم. 

وی افزود: از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون Seaboard Marine یکی از مشتریان فنّاوری Star Cool است، یعنی از زمانی‌که اولین آزمایش‌ها  نشان دهندۀ ۵۰ درصد صرفه‌جویی توسط این فنّاوری در مصرف انرژی بود، این  امر باعث همکاری طولانی بین شرکت مرسک  وSeaboard Marine شد.

موفقیت چشمگیر فنّاوری Star Cool در حمل‌و‌نقل کالاهای حساس مانند مواد غذایی این ارتباط را بیشتر تقویت کرده است. همچنین این فنّاوری برای کاهش ضایعات و ردپای کربن بسیار مهم است و در عین حال اطمینان می‌دهد که مصرف کنندگان در آمریکا می‌توانند از محصولات با کیفیت بالا که توسط کانتینرهای یخچالی با آخرین فنّاوری دیجیتالی حمل و توزیع می‌شود، لذت ببرند.

در پایان این گزارش آمده است: Seaboard Marine در حال سرمایه‌گذاری در کشتی‌های جدید LNG دوگانه سوز است. این کشتی‌های مدرن که اواخر امسال وارد مدار حمل‌ونقل می‌شوند، برای کاهش اثرات زیست‌محیطی و بهبود بهره‌وری انرژی طراحی شده‌اند. سرمایه گذاری  شرکت Seaboard Marine با تمرکز بر فنّاوری MCI  در ارائه راه حل‌های بسیار کارآمد کاهش انرژی و حفظ محیط زیست بسیار مؤثر است.

 

 

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

بازدید: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *