شناور حامل ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر توقیف شد

شناور حامل ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در  بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار حیدر سوسنی با اشاره به شناسایی لنج حامل کالای قاچاق در بندر کنگان اظهار داشت: مأموران پلیس گمرک استان با انجام اقدامات پلیسی و فنی نسبت به شناسایی یک فروند شناور باری حامل کالای غیر‌قانونی در اسکله بندر کنگان اقدام کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: بررسی انجام شده نشان داد صاحبان کالا قصد داشتند با اعمال غیرقانونی اقدام به تخلیه کالای موجود در شناور کنند.

وی با بیان اینکه پلیس گمرک استان بوشهر با همکاری گمرک کنگان نسبت به توقیف شناور مورد نظر اقدام کردند افزود: از شناور توقیفی مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی، پوشاک، پارچه و انواع لوازم خانگی کشف شد.  

سردار سوسنی با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر متهم شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند اضافه کرد: ارزش اولیه کالا‌های مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری کنند و موارد مشکوک در حوزه مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و سوخت را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوره آموزشی ضابطین نظامی در بندر امام (ره) برگزار شد

س تیر 19 , 1403
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مسعود صفات فرمانده یگان حفاظت بندر امام خمینی(ره) ضمن اعلام این خبر بیان داشت: دوره آموزشی ضابطین نظامی مشتمل بر سرفصل‌های قانون آیین دادرسی کیفری، شرح وظایف ضابطین قضایی و شرح حدود و اختیارات و وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح (دادسرای نظام) با بهره‌گیری […]
دوره آموزشی ضابطین نظامی در بندر امام (ره) برگزار شد

همچنین بخوانید: