بهره‌برداری از«نرم‌افزار ارزیابی ریسک آتش‌سوزی فضای بسته» در بندر شهید باهنر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک حریق فضاهای بسته» با مشارکت…

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، دوره آموزشی«نحوه استفاده از نرم‌افزار مدیریت و ارزیابی ریسک حریق فضاهای بسته» با مشارکت اداره مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و ایمنی و آتش‌نشانی بندر شهید باهنر با همکاری مجری طرح برگزار شد.

معاون دریایی و بندری بنادر شرق هرمزگان با اشاره به جدیت مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در مسائل ایمنی گفت: طرح یاد شده به منظور ارزیابی خطر حریق در فضاهای بسته بندر از سال گذشته در بندر شهید باهنر آغاز شده است.

«محمد احمدی‌زاده» افزود: با پیاده‌سازی این طرح و استفاده از نرم‌افزار مربوطه، ریسک حریق فضاهای بسته، با در نظر گرفتن حدود ۱۰۰ موله تعیین‌کننده خطر حریق در ساختمان برای دارایی‌ها، محتویات ساختمان، افراد و فعالیت‌های داخل ساختمان محاسبه می‌شود.

وی تاکید کرد: این روش ابزاری برای کمک به حفاظت در برابر حریق به منظور تعریف مفهومی مناسب و مقرون به صرفه برای بررسی و ارزیابی ساختمان‌های جدید و موجود از دیدگاه کنترل حریق است.

پایان پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

بازدید: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *