راه‌اندازی وبگاه جدید برای سوخت‌های دریایی

راه‌اندازی وبگاه جدید برای سوخت‌های دریایی

به گزارش بندر و دریا، این وبگاه توسط پروژه سوخت و فناوری‌های دریایی (FTT) که یک پروژه مشارکتی بین سازمان بین‌المللی دریانوردی و جمهوری کره به حساب می‌آید و از توسعه مقررات جدید در چهارچوب احتمالی صفر خالص پشتیبانی می‌کند، توسعه داده شده است.

بخش‌های این وبگاه شامل موارد زیر است؛

آخرین اطلاعات: داده‌های فعلی درباره سوخت‌های جایگزین و موجودی، قیمت‌های شاخص به‌روز، اطلاعات مربوط به نظام جمع‌آوری داده‌های سازمان بین‌المللی دریانوردی (DCS)

چشم‌انداز آینده: اطلاعاتی درباره آمادگی، مقیاس‌پذیری و پایداری سوخت‌ها و فناوری‌های جدید دریایی ازجمله پیش‌بینی قیمت سوخت، پروژه‌های تحقیق و توسعه و اثبات و همچنین اطلاعات درباره ابتکارات مربوطه در صنایع کشتیرانی و انرژی.

اخبار و رویدادها: مجموعه‌ای از اخبار جهانی، منابع اطلاعاتی (شامل گزارش‌ها و مقالات مجلات)، اطلاعات مربوط به رویدادهای سازمان بین‌المللی دریانوردی مربوط به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در حمل‌ونقل بین‌المللی.

آموزش و همکاری: مطالب آموزشی و ابزارهای مفید درباره سوخت‌های جایگزین، فناوری‌های بهره‌وری انرژی و دیگر اقدامات کاهش گازهای گلخانه‌ای.

به نظر می‌رسد هدف این وبگاه ارائه اطلاعات مفید برای ذی‌نفعان است و البته درج داده‌ها در وبگاه به معنای تأیید از طرف سازمان بین‌المللی دریانوردی نیست. مراکز متفاوتی تا به امروز در ارائه داده‌ها به این وبگاه دخیل بوده‌اند. اگر پرسشی در این زمینه دارید یا تمایل به مشارکت با این وبگاه را دارید می‌توانید با ایمیل futurefuels@imo.org در تماس باشید.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از بندر و دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است

ج تیر 15 , 1403
رهبر معظم انقلاب بیان کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است.حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان به صندوق تاکید کردند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و […]

همچنین بخوانید: