توقیف ۳ شناور با بیش از 32 میلیارد تومان قاچاق در مرز دریایی بوشهر

توقیف ۳ شناور با بیش از 32 میلیارد تومان قاچاق در مرز دریایی بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس است اظهار کرد: مرزبانان در همه سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس شبانه‌روز حضور دارند و با هرگونه تخلف برخورد قاطع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از افزایش تجهیزات و ناوگان این مجموعه برای حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس خبر داد و بیان کرد: مرزبانان با تلاش شبانه‌روزی و با مشارکت مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد می‌کنند.

خسروی از برقراری امنیت پایدار در نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس و انجام سه عملیات در برخورد با محموله قاچاق کالا توسط مرزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مجموع این عملیات‌ها کالا‌های قاچاق به ارزش ۳۲.۵ میلیارد تومان از جمله تجهیزات خانگی، لوازم یدکی وسایل سنگین و مواد آرایشی و بهداشتی کشف شد.

وی از توقیف سه شناور و یک کامیون حامل محموله‌های قاچاق توسط مرزبانان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در عملیات نخست ۲ شناور حامل تجهیزات خانگی فاقد هر گونه اسناد قانونی معتبر و گمرکی در مرز دریایی خلیج‌فارس توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه از این دو شناور کالا‌های قاچاق به ارزش ۵.۵ میلیارد ریال کشف شد گفت: در این عملیات ۲ شناور حامل کالای قاچاق توقیف و عوامل آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

خسروی با اشاره به اینکه در عملیات دوم مبارزه با قاچاق شناور حامل لوازم یدکی وسایل خودروی سنگین توقیف شد خاطرنشان کرد: در این عملیات ضمن ضبط محموله قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال شناور توقیف و عوامل آن به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات سوم که با فرماندهی انتظامی استان قم به‌صورت مشترک اجرا شد اضافه کرد: در این عملیات کامیون حامل ۶۰ میلیارد ریال لوازم قاچاق منزل توقیف تعداد زیادی لوازم خانگی کشف و یک نفر به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی این مجموعه تأکید کرد: مرزبانان استان بوشهر علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرز با پدیده قاچاق برابر قانون برخورد قاطعانه می‌کنند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقويت ذخاير ژنتيكی بخش دريایی موزه تاريخ طبيعی

پ تیر 14 , 1403
  محمد طالبی متین در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اهمیت ذخایر ژنتیکی گونه‌های جانوری دریایی جهت حفاظت و احیای این گونه‌های مهم، از تهیه نمونه آبزیان خلیج فارس جهت ارتقا و تقویت ذخایر ژنتیکی در بخش دریایی موزه تاریخ طبیعی خبر داد. مدیر‌کل دفتر زیست بوم‌های دریایی […]
تقويت ذخاير ژنتيكی بخش دريایی موزه تاريخ طبيعی

همچنین بخوانید: