امدادرسانی بنادر بوشهر به سه شناور در خلیج‌فارس

امدادرسانی بنادر بوشهر به سه شناور در خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی با اشاره به امدادرسانی به سه شناور مضطر در خلیج فارس اظهار داشت: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار موتورلنج باری به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی دیر مبنی بر بیماری یکی از خدمه، شناور ناجی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به منطقه مدنظر، فرد بیمار را تحویل گرفت و پس از بازگشت به مبدأ به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیر تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در دومین عملیات نیز پس از دریافت گزارشی مبنی بر بیماری خدمه یک فروند لندینگ کرافت، شناور ناجی ۱۸ از بندر دیر به موقعیت مدنظر اعزام شد.

حاجی رضایی افزود: شناور ناجی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار، وی را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیر تحویل داد.

وی ادامه داد: در سومین عملیات نیز پس از ارائه گزارشی به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی دیلم مبنی بر مصدومیت خدمه موتورلنج باری، شناور “سار ۳” به موقعیت مدنظر اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: شناور اعزامی پس از گرفتن فرد مصدوم و بازگشت به مبدأ، وی را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیلم تحویل داد.

وی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با هرگونه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فلای دبی شبکه پروازی خود را در ایران توسعه می‌دهد

چ تیر 13 , 1403
سیدابوالفضل جعفری‌نژاد مترجم شرکت هواپیمایی فلای دبی در راستای توسعه شبکه پروازهای خود، مسیرهای پروازی جدید دبی-کیش و دبی-کرمان را در ایران از تاریخ 7 جولای، در قالب چهار پرواز هفتگی به جزیره کیش و از تاریخ 9 جولای، دو پرواز هفتگی به مقصد کرمان برقرار خواهد کرد. به گزارش […]
فلای دبی

همچنین بخوانید: