موضوعات: سرخط خبرها

قدردانی گرم دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی از دریانوردان/ بدون دریانوردان هیچ زنجیره تامینی وجود نخواهد داشت

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، آرسینیو دومنگز در یک پیام تصویری که در مراسم گرامی­داشت روز جهانی دریانورد در تهران پخش شد، گفت: من بر عرشه پایونیر سبز، یک کشتی آمونیاکی در سنگاپور هستم و می خواهم قدردانی گرم خود را از همه دریانوردان، در هرجایی که هستند ابراز کنم. 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

ما می‌دانیم که بدون دریانوردان، هیچ حمل و نقل، خرید و زنجیره تامینی وجود نخواهد داشت. دریانوردان، حرفه ای بودن خود را در سراسر جهان به طور مداوم، ولی دور از چشم عموم اثبات می‌کنند. دریانوردان در سال های اخیر به شدت مورد آزمایش قرار گرفته اند و اخیرا با اقدامات خصمانه‌‌ای نظیر دزدی دریایی یا با مناطقی که درگیری وجود دارد مواجه شده‌اند.

 من متواضعانه به مقاومت و فداکاری دریانوردان اذعان دارم.

 دریانوردان، من شما را دیده‌ام که روی عرشه و در پایین آن، در موتورخانه، روی پل‌ها، کانتینر‌ها و در انبار کشتی، کار می‌کنید.

  به حرکت در آوردن بزرگ ترین روش‌های حمل و نقل جهان، کاری است که  شما آن را با بالاترین سطح ایمنی انجام می‌دهید؛ در حالی که همیشه آماده مقابله با شرایط اضطراری هستید.

واضح است که هیچ کس بهتر از شما، ارزش این کار را نمی‌داند. تجربه شما برای آینده حمل و نقل و بخش ایمن، کاملاً حیاتی است. بنابراین، من از شما، “دریانوردان”، دعوت می‌کنم که به گفت وگوی ایمنی بپیوندید.

 ما می‌خواهیم از شما مطلع گردیم: به ما اطلاع دهید که چگونه با سرعت تغییرات تکنولوژیکی و نوآوری، برای ایمن ماندن در کشتی همراه هستید و چگونه با چالش‌های ذهنی مقابله می‌کنید.

من از شما دعوت می‌کنم تا عکس‌های خود را با نکات مهم ایمنی در دریا به اشتراک بگذارید. لطفا عکس‌های خود را با استفاده از هشتگ #SafetyTipsAtSea به اشتراک بگذارید. منتظر دیدن پست های شما هستم، هر کجا که هستید، در دریا یا در خانه.

 روز جهانی دریانورد را به شما شادباش می‌گویم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت