کتابخانه اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر الکترونیکی می شود / بارگذاری 2 هزار جلد کتاب در سامانه “کتابا”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهران راویان در توضیح این خبر اظهار کرد: در کتابخانه این اداره کل در مجموع 15 هزار جلد کتاب وجود دارد که در راستای الکترونیکی سازی، تاکنون 2 هزار جلد آن در سامانه “کتابا” بارگذاری شده و این فرایند برای مابقی کتاب ها نیز در دست اجرا است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش کتاب های مورد نیاز مجموعه اداره کل، حضور در نمایشگاه های بین المللی کتاب برای تامین کتاب های مرجع تخصصی دریایی و بندی در اولویت های اصلی اداره کل برای سال جاری قرار دارد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: تامین 591 جلد کتاب جدید، ایجاد بستر نرم افزاری مناسب برای کتابخانه الکترونیک اداره کل، دسترسی به وب به صورت مستقیم در ساختمان آموزش و کتابخانه اداره کل و تهیه تجهیزات الکترونیکی کمک آموزشی از جمله اقدامات شاخص مجموعه آموزش در سال گذشته بوده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته مجوز تامین 6 میلیارد ریال بودجه تجهیزات کمک آموزشی از سازمان بنادر و دریانوردی دریافت شد که موجب رفع برخی کمبودها در این زمینه بود.

راویان افزود: در حوزه زیرساختی نیز بهسازی ساختمان آموزش و کتابخانه ( آسانسور، پنجره دو جداره و مبلمان اداری) توسط واحد فنی و مهندسی از جمله برنامه های اداره کل برای سال جاری است که بخشی از آنها شامل نصب پنجره دوجداره و بهسازی مبلمان اداری محقق شده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد در تهران

ی تیر 10 , 1403
برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد در تهران؛ سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد، سه شنبه ​این هفته ۱۲ تیرماه با حضور مسئولان عالیرتبه کشوری و لشکری، مدیران ارشد ارگان‌های دریایی ، شرکت ها و دست اندرکاران صنعت حمل و‌نقل دریایی​در […]

همچنین بخوانید: