پذیرش ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن در بندر بوشهر

پذیرش ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن در بندر بوشهر

 

به گزارش مانا، محمد شکیبی نسب در توضیح این خبر اظهار کرد: با بازاریابی خوب انجام شده در مناطق مختلف کشور از جمله منطقه مرزی باشماق، در بندر بوشهر استقبال گسترده‌ای از  رویه‌های صادرات، واردات و ترانزیت انجام شده است.

وی بیان کرد: از ۲۲ بهمن سال گذشته تاکنون با پذیرش ۳۲ فروند کشتی بالای ۴۰ هزار تن در مجموع ۶۳۶ هزار و ۳۶۶ تن مشتقات نفتی از بندر بوشهر به مقصد کشور‌های حوزه خلیج فارس ترانزیت شده و دو فروند کشتی نیز اکنون در حال بارگیری است.

شکیبی نسب گفت: در موضوع ترانزیت نفتی بیش ازدو هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در بندر بوشهر ایجاد شده که این مهم می‌طلبد دستگاه‌های مختلف برای تداوم رونق ترانزیت در بندر بوشهر حمایت ویژه داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا طرح‌های توسعه‌ای مجتمع بندری نگین در راستای توسعه دریامحور شتاب ویژه‌ای گرفته و در آینده نزدیک بخش قابل توجهی از فعالیت‌های ترانزیتی بندر بوشهر به این مجتمع بندری منتقل می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واشنگتن سه شرکت اماراتی و یازده کشتی را به دلیل حمل محصولات نفتی ایران تحریم کرد

ش تیر 9 , 1403
تین نیوز در راستای تداوم سیاست های خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران ، واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه سه شرکت امارات متحده عربی و یازده تانکر اعمال کرد. به گزارش تین نیوز به نقل از سی نیوز، این اقدام که به بهانه فعالیت های هسته ای ایران صورت […]

همچنین بخوانید: