دعوت مدیرعامل ایزوایکو از مردم برای حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری







دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) طی پیامی از عموم مردم به ویژه جامعه صنایع دریایی کشور دعوت کرد با شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری حضور حماسی دیگری را رقم بزنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، در متن پیام سلمان ضربی آمده است:

سرافرازی در درجۀ اول به مشارکت حداکثری در انتخابات است و در درجۀ دوم به انتخاب اصلح
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای حضور هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده مقام معظم رهبری در نهایت برنده اصلی انتخابات مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود و پرچم افتخار را به دست آنهایی می سپارد که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور پرشور در تعیین سرنوشت خود گام بردارند و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کند.

امروز نیاز اصلی کشور و نقطه کلیدی حل مشکلات اساسی جامعه، ساماندهی امور اقتصادی و حل مسئله معیشت و غلبه بر مشکلات حاصل از تحریم های ظالمانه دشمن است که راهکار اصلی آن حضور در پای صندوق رأی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان، از همه مردم ایران و همکاران پرتلاش خود در ایزوایکو دعوت می کنم که ضمن لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای نیل به خودکفایی، حمایت از تولید داخلی و حل مشکلات کشور به صورت گسترده و پرنشاط در پای صندوق های رأی حاضر شوند و با حضور پررنگ خود دشمنان این آب و خاک را ناامید کنند.

سربلندی ایران اسلامی عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

سلمان ضربی
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ کارکنان بنادر و دریانوردی بوشهر از حضور در انتخابات می گویند

پ تیر 7 , 1403
بوشهر-مرین‌پرس- مدیر و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از آحاد مردم جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت کردند. اخبار مرتبط بیشتر بخوانید نظر شما منبع

همچنین بخوانید: