رشد ۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر عسلویه

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به پهلوگیری کشتی‌ بزرگ کانتینری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در مجتمع بندری پارس،…

رشد ۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر عسلویه

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه با اشاره به پهلوگیری کشتی‌ بزرگ کانتینری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در مجتمع بندری پارس، از افزایش تردد کشتی‌های کانتینری در بنادر عسلویه خبر داد.

به گزارش بندر و دریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عمران مرادپورطیبی با اشاره به پهلوگیری یکی از بزرگترین کشتی های کانتینری چندسال اخیر در مجتمع بندری پارس اظهار کرد: طول این کشتی ۲۹۵ متر، عرض آن ۳۲ متر و ظرفیت کشتی ۴ هزار و ٩٠٠ TEU است.

وی بیان کرد: با توجه به طول زیاد این شناور عملیات راهنمایی و‌ پهلودهی با دقت بالا و با کمک سه فروند یدک‌کش ASD و توسط سر راهنمایان مجرب سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.

مرادپورطیبی اظهار کرد: با توجه به ورود کشتی باشت به مجتمع بندری پارس شاخص تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر عسلویه از رشد مطلوبی برخوردار شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین براساس ارزیابی‌ها تردد شناورهای کانتینر بر، تانکری و خدماتی فراساحلی در بنادر شهرستان عسلویه در مقایسه با سه ماهه سال گذشته ۴.۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از بندر و دریا

بازدید: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *