پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت عید سعید غدیر خم – ایزوایکو







دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو با صدور پیامی عید غدیر را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در پیام دکتر سلمان ضربی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ کُنْتُ مَوْلاَهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلاَهُ»

عید سعید غدیر؛ «عیدالله‌الاکبر»، «یوم العهد المعهود» و «یوم المیثاق المأخوذ» است. عید غدیر؛ روز اکمال دین و اتمام نعمت در سایه سار امامت و ولایت و سرچشمه جوشان حقیقت و عدالت است تا نهال حق جویی و دیانت را پرثمر سازد. عید غدیر؛ بزرگترین عید تاریخ و عظیم‌ترین واقعه بشریت و روز مخابره مهمترین خبر عالم و نبأ عظیم است که خداوند متعال هستی را مبتنی بر آن خلق کرد. واقعه باشکوه غدیر؛ نشانه و رمزی از تداوم خط نبوت و نقطه تلاقی آن با امامت و ولایت است که راه رسیدن به سعادت، تکمیل دین و چگونه زیستن را معنا می بخشد.

اینجانب عید سعید غدیر خم را به محضر مبارک امام عصر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه همکاران عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که خداوند متعال به همه ما، توفیق خدمت و تلاش در جهت زنده نگه داشتن و پاسداشت واقعه عظیم غدیر و مسأله امامت و ولایت که همانا زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) است را عطا فرماید.

سلمان ضربی
۵ تیر ۱۴۰۳






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عوامل موثر در دریازدگی

س تیر 5 , 1403
ماهور مجد گزارشگر پشت دریاها شهری‌ست که برای دیدن آن و درک اوج و حضیضش نیازی نیست قایقی ساخته و به دریا اندازیم یا کفش‌ها را بکنیم، بلکه می‌توانیم سراغ آن را از دریانوردان دریادلی که حتی در دشوارترین و خطرناک‌ترین شرایط در مقابل طوفان حوادث خمی به ابرو نینداخته […]
سختی های دریانوردی

همچنین بخوانید: