حضور در انتخابات ضامن اقتدار کشور و عامل هراس دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در جریان سفر به بندرعباس و بازدید از یگان‌های شناوری ناوتیپ سطحی منطقه یکم امامت، با حضور در کارخانجات نداجا، از نزدیک در جریان روند ساخت و تعمیر تجهیزات نظامی دفاعی مستقر در آن مجموعه بزرگ صنعتی، قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید از یگان‌های مستقر در قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، اظهار کرد: امروز مأموریت قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا، گسترش پیدا کرده است، در گام نخست استقرار و تسلط کامل در اقیانوس هند و در ادامه، حضور دائم در همه پهنه‌های اقیانوسی، را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: اولویت ما اسکورت، امنیت و ایمنی شناورهای دریایی غیرنظامی کشورمان است، اما اگر شناوری در حالت اضطرار قرار گرفت و در خواست داشته باشد، قطعاً با اسکورت نیروی دریایی ارتش، ایمنی آن تأمین خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: انقلاب اسلامی، متعلق به همه مردم است و آنچه که موجب هراس دشمنان از ایران شده است، همین حضور همه جانبه در انتخابات است، که خواسته شهدای والامقام است.

دریادار ایرانی ادامه داد: حضور حداکثری و همگانی در انتخابات، پاسداشت از خون شهدا و تشکر از صبر خانواده معظمشان است.

وی خاطرنشان‌کرد: حضور در انتخابات ضامن اقتدار کشور و عامل هراس دشمنان است و قطعاً با انتخاب فرد اصلح، به عنوان مقام عالی اجرایی کشور، شاهد گشایش‌ها، به خصوص در حوزه دفاعی خواهیم بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز پروژه گردشگری آشوراده با همکاری صندوق ملی محیط زیست

د تیر 4 , 1403
پروژه گردشگری جزیره آشوراده با مشارکت صندوق ملی محیط زیست کشور همزمان با عید غدیر کلنگ زنی خواهد شد.به گزار ش اقتصادسرآمد، علی سلاجقه تصویب و اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده را یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و به مانا گفت: این پروژه گردشگری همزمان با […]

همچنین بخوانید: