اختتامیه فرآیند ارزیابی شاخص های HSE و مدیریت بحران مجتمع بندری انزلی/ ممیزی ۱۳ شرکت فعال بخش خصوصی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی در این خصوص اظهار داشت: اختتامیه فرآیند ارزیابی شاخص های HSE و مدیریت بحران مجتمع بندری انزلی با حضور معاونین و رئیس ادارات این اداره کل و نمایندگان شرکت ها در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این ممیزی به مدت ۲ روز و برای ۱۳ شرکت در حوزه معاونت های مختلف اداره کل صورت گرفت، افزود: این شرکت ها در راستای رعایت و پیاده‌سازی الزامات و شاخص‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیستی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اهداف برگزاری این ممیزی، خاطرنشان کرد: بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین ارائه راهکار به منظور بهبود فرآیندهای مذکور از جمله اهداف فرآیند ارزیابی شاخص های HSE و مدیریت بحران مجتمع بندری انزلی بود.

به گفته یونسی؛ تیم ارزیاب پس از پایان ممیزی، رشد شاخص های ارزیابی شده را بسیار چشمگیر و قابل توجه بیان کرد.

وی با بیان اینکه تیم ارزیابی شامل همکارانی از سازمان مرکزی و بنادر آبادان، بوشهر، خرمشهر، امام خمینی (ره) و باهنر بودند، عنوان کرد: عدم انطباق ها به صورت گزارشی به سازمان ارائه و پس از آن به شرکت ها ابلاغ خواهد شد و تمامی شرکتها ملزم به رفع مشکلات و معضلات شناسایی شده خواهند بود.

پایان پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توافقنامه کریدور حمل و نقل خزر- دریای سیاه امضا می‌شود

ی تیر 3 , 1403
از دیگر رسانه‌ها برنامه‌ریزی شده است که توافقنامه چهارجانبه بین دولت‌های رومانی، گرجستان، آذربایجان و ترکمنستان برای ایجاد کریدور حمل و نقل بین‌المللی دریای خزر-دریای سیاه سپتامبر 2024 در بخارست امضا شود. به گزارش پایگاه خبری ترابران، توافقنامه چهارجانبه بین دولت‌های رومانی، گرجستان، آذربایجان و ترکمنستان برای ایجاد کریدور حمل […]
کریدور حمل و نقل خزر

همچنین بخوانید: