قدردانی استاندار از عملکرد رسانه‌ای اداره کل بنادر خوزستان


استاندار خوزستان در آیین پاسداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با اهدای لوح سپاسی از عملکرد حوزه رسانه‌ای اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در شاخص تولیدات رسانه‌ای و تصویری قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، در جریان این آیین که با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، معاونین استاندار، فرمانداران و رؤسای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان دوم تیرماه سال جاری در محل سالن همایش‌های استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن معرفی روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی خوزستان، از عملکرد رسانه‌ای اداره کل بنادر و دریانوردی در شاخص‌های تولیدات رسانه‌ای و محتوای تصویری با اهدای تندیسی قدردانی شد.

گفتنی است تولیدات رسانه‌ای، تولیدات خبری، محتوای تصویری و ارتباط با رسانه‌ها چهار شاخص ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی بود که بر اساس آن از روابط عمومی‌های برتر قدردانی شد.

پایان پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز پروژه گردشگری آشوراده با همکاری صندوق ملی محیط زیست

ی تیر 3 , 1403
علی سلاجقه در گفتگو با خبرنگار مانا، تصویب و اجرای طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده را یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این پروژه گردشگری همزمان با عید غدیر کلنگ زنی خواهد شد. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: این پروژه با همکاری صندوق ملی […]
آغاز پروژه گردشگری آشوراده با همکاری صندوق ملی محیط زیست

همچنین بخوانید: