جشن بزرگ عید ولایت در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد

جشن بزرگ عید ولایت در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد

به مناسبت عید سعید غدیر خم، مراسم جشن بزرگ عید ولایت در سازمان بنادرودریانوردی با حضور مدیرعامل جمعی از مدیران، کارشناسان و کارکنان این سازمان برگزار شد.

به گزارش بندر و دریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این مراسم که با مداحی حاج احمد نیک بختیان آغاز شد و با شعر خوانی علی اکبر فرهنگیان، شاعر اهل بیت، ادامه پیدا کرد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهاب مرادی، استاد حوزه و دانشگاه، سخنانی درباره حب اهل بیت علی‌الخصوص حب امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی با بیان اینکه حب علی، حسنه ای است که زمینه گناه را از لوح و روح انسان می‌زاید، تاکید کرد: هیچ کس مثل علی نیست و عشق و حب به امام اول شیعیان، روح شما را از هرچه پلیدی و گناه پاک می‌کند.

وی در فراز دیگری از سخنان‌اش از با بیان اینکه همه باید به سهم و حق خودمان در انتخابات شرکت کنیم، گفت: برگزاری انتخابات آزاد به اقتدار ایران قوی کمک می‌کند و هرچه ایران در منطقه قدرتمندتر باشد، زمینه فجایع در منطقه کمتر می‌شود.

این استاد دانشگاه و حوزه همچنین از محبت و عشق به یکدیگر را پایه و اساس استحکام خانواده و جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: نرمی سخن را به خودمان عادت بدهیم و نظام فکری و تربیتی در خانواده را بر پایه محبت، مهربانی و احترام متقابل بگذاریم.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از بندر و دریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز فرآیند ارزیابی شاخص های HSE و مدیریت بحران در بندر انزلی

ش تیر 2 , 1403
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: داشتن بندری ایمن مستلزم رعایت مولفه های نظارت و پایش مداوم بر تجهیزات و نیروی انسانی در راستای مقررات و ضوابط HSE است. به گزارش بندر و دریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، […]
پهلوگیری کشتی 40 هزار تنی در بندر شهید باهنر

همچنین بخوانید: