گزارش به اعضا: انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین سازمان شیلات ایران و اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران

مطابق این تفاهمنامه، بخشی از وظایف تصدی گری مربوط به زنجیره ارزش تولید (به جز سردابی و گرمابی) و همچنین…

گزارش به اعضا: انعقاد تفاهم نامه همکاری فیمابین سازمان شیلات ایران و اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران

مطابق این تفاهمنامه، بخشی از وظایف تصدی گری مربوط به زنجیره ارزش تولید (به جز سردابی و گرمابی) و همچنین صنایع و تجارت آبزیان پرورشی توسط شیلات به اتحادیه تولید و تجارت آبزیان واگذار شد.

در روز چهارشنبه و در جلسه ای که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در سالن جلسات ریاست سازمان شیلات با حضور ریاست سازمان شیلات و معاون آبزی پروری و مدیران کل دفاتر بهبود کیفیت و برنامه و بودجه این سازمان و آقایان نوری، بازرگان، خدایی و بابایی از اتحادیه تفاهمنامه همکاری فیمابین شیلات و اتحادیه منعقد گردید.

در ابتدا آقای دکتر مختاری مدیرکل محترم دفتربهبود کیفیت فراوری و بازار آبزیان سازمان شیلات ایران با اشاره به وظایف اتحادیه تولید و تجارت و تعامل و همکاری ارزشمند قبلی که فیمابین اتحادیه و شیلات وجود داشته اعلام نمودند که به سیاست های اجرایی سازمان شیلات در تعامل با تشکل های شیلاتی و پس از بحث و بررسی های مفصل ارزیابی معاونت های مختلف ، نهایتاً تفاهمنامه واگذاری برخی امور تصدی گری مربوط به زنجیره ارزش تولید (به جز سردابی و گرمابی) و همچنین صنایع و تجارت آبزیان پرورشی به اتحادیه به عنوان پیشخوان خدمت شیلات تنظیم و امروز امضا خواهد شد. هدف از این تفاهمنامه ایجاد بستر مکانیزه گردآوری و تدوین آمار و اطلاعات دقیق برای برنامه ریزی بهتر و خصوصاً سامانه رهگیری آبزیان می باشد.

در ادامه آقایان خدایی، نوری و بازرگان با تبریک عید سعید غدیر و اظهار خشنودی از اقدام ارزشمند عقد تفاهمنامه اظهار نمودند که اتحادیه همواره در کنار شیلات بوده و به عنوان بازوی اجرایی آن عمل می کند و ضمن آن که صدای کسب و کار این صنعت است و خواسته فعالان را به گوش مسئولین می رساند، سیاست های ارگان های اجرایی را نیز به بدنه صنعت منتقل می کند. این یک آروزی دیرینه بوده که شفافیت آماری برای بهینه سازی برنامه ریزی ها انجام شود و امید است که اتحادیه بتواند در این زمینه وظایف محوله را به خوبی انجام دهد.

آقای مهندس حسینی نیز در سخنان مشروحی ضمن تقدیر از همکاری های خوب فیمابین تشکل ها با شیلات اظهار امیدواری کردند که این همکاری ها به اصلاح زنجیره ، عادلانه شدن سهم برای سود اجزاء مختلف صنعت و توسعه تولیدات شیلاتی کشور منجر شود. مشروح سخنان ایشان به صورت جداگانه به اطلاع همکاران خواهد رسید.

در پایان امضا و تبادل تفاهمنامه انجام شد.

تعداد بازدید: ۰

لینک کوتاه: کپی کن!

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اتحادیه تولید و تجارت آبزیان

بازدید: 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *