ساحل بندر بوشهر از لکه‌های نفتی پاکسازی شد

ساحل بندر بوشهر از لکه‌های نفتی پاکسازی شد

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  احسان گلستانی با اشاره پاکسازی آلودگی نفتی ساحل بوشهر اظهار کرد: براساس پایش‌های انجام شده و همچنین دریافت گزارش‌هایی مردمی مبنی بر وقوع آلودگی نفتی در دریا و ساحل بوشهر، مرکز مقابله با آلودگی دریایی اداره کل تشکیل نشست فوری داد.

وی بیان کرد: در این نشست پس از هماهنگی با شهرداری، اداره کل حفاظت محیط زیست و سمن‌های محیط زیستی برای پاکسازی ساحل بوشهر تصمیم گیری و هماهنگی لازم انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: به دنبال این نشست در دو نوبت صبح و عصر با حضور حدود ۵۰ نیرو متشکل از این اداره کل و سایر دستگاه‌های یاد شده نسبت به پاکسازی ساحل بوشهر حدفاصل پارک باسیدون تا اسکله جفره اقدام شد.

گلستانی افزود: به منظور ارزیابی محیط دریایی پیرامون سواحل، همزمان با پاکسازی ساحل از هفت شناور متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت پایانه‌های نفتی و شرکت نفت فلات قاره منطقه خارگ برای پایش منطقه و امحای لکه‌های نفتی اقدام شد.

وی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مقابله با آلودگی دریایی را در اولویت‌های مأموریت خود دانسته و در این زمینه اهتمام جدی دارد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش جلسه نخستین جلسه ستاد عالی میگو در سال 1403

س خرداد 29 , 1403
زمان : یکشنبه 27 خرداد 1403 از ساعت 9 تا 13 مکان : سالن جلسات سازمان شیلات ایران حاضرین : آقایان حسینی، شکوری، معدنی، مختاری، حاجب نژاد ، بنا درخشان، شعاع حسنی ،شیری ، سوری،جباری، بامری، عالی زاده ، مجازو خانم ها نوروزی و الواری از سازمان شیلات؛ آقایان حافظیه […]

همچنین بخوانید: