عملیات امدادرسانی موفق به ۲ شناور در سواحل دیر و عسلویه

عملیات امدادرسانی موفق به ۲ شناور در سواحل دیر و عسلویه

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی مراکز جستجو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر اظهار داشت: در بنادر استان بوشهر مراکز جستجو و نجات دریایی فعال هستند و با امکانات پیشرفته خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی از انجام دو عملیات امدادرسانی در بنادر دیر و عسلویه خبر داد و گفت: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار موتورلنجی صیادی به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

رضایی تصریح کرد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز پس از اعلام اضطرار به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۰ به موقعیت اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد بیمار، وی را به آمبولانس مستقر در اسکله دیر تحویل داد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی دو خط تصفیه‌خانه پساب صنعتی در بندر امام خمینی(ره)/ صرفه جویی سالانه 360 هزار متر مکعب آب بهداشتی

ش خرداد 26 , 1403
با راه‌اندازی و بهره‌گیری از دو خط تصفیه‌خانه پساب صنعتی در کارخانه صنایع تبدیلی روغن‌کشی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، ۹۷ درصد از آب استفاده شده در این واحد صنایع تبدیلی، به چرخه استفاده مجدد بر می گردد. به گزارش بندر و دریا به نقل از پایگاه […]
راه اندازی دو خط تصفیه‌خانه پساب صنعتی در بندر امام خمینی(ره)/ صرفه جویی سالانه 360 هزار متر مکعب آب بهداشتی

همچنین بخوانید: