آیت الله اعرافی از مدیرعامل ایزوایکو تقدیر کرد – ایزوایکو







تقدیر از مدیرعامل ایزوایکو در جلسه تجلیل از دست اندرکاران اردوی راهیان پیشرفت

در جلسه تجلیل از دست اندرکاران اردوی راهیان پیشرفت حوزه های علمیه استان هرمزگان از مدیرعامل ایزوایکو تقدیر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو جلسه تجلیل از دست اندرکاران اردوی راهیان پیشرفت حوزه های علمیه کشور صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و حجت الاسلام و المسلمین حسین رفیعی مدیر امورطلاب حوزه علمیه کشور ،حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان درسالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد.

در این جلسه به پاسِ تلاش ها و تبیین روایت پیشرفت کشور، از زحمات دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان صنعت پیشگام در راه اندازی اردوی راهیان پیشرفت تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این نشست، مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو به نیابت از مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران لوح تقدیر مزیّن به امضای حضرت آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در تقدیر از مدیرعامل شرکت را دریافت کرد.

هفته گذشته نیز لوح تقدیر “جام رسانه امید” که پیش از این طی مراسمی در تهران به مدیرعامل ایزوایکو اهدا شده بود، به دکتر ضربی تحویل داده شد.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران به عنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در سال گذشته میزبان قریب به ده هزار نفر بازدید کننده در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بوده است که شامل دانشجویان دانشگاه های ممتاز کشور، دانش آموزان، معلمان، طلاب، روحانیون، اساتید دانشگاه ها، دانش آموزان نخبه و فعال در زمینه رباتیک و سایر اقشار مختلف جامعه از سراسر ایران اسلامی بوده است.






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چراغ سـبز بازار بورس به پزشکیان

چ خرداد 23 , 1403
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دیدیم که با اعلام تایید صلاحیت آقای پزشکیان به یکباره بازار سرمایه سبز شد و علت سبز شدن بازار در آن زمان همین رونمایی از تایید صلاحیت پزشکیان بود که البته خبر بحث احتمال بازنگری دستورالعمل نرخ خوراک پتروشیمی و پالایشگاهی هم در این موضوع […]

همچنین بخوانید: