علاقه‌مندی توکیو به توسعه همکاری‌های تجاری و آموزشی با تهران

رایزن سفارت ژاپن در تهران در دیدار با مدیر کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی بر توسعه همکاری‌های تجاری و آموزشی با ایران تأکید کرد.

 

علاقه‌مندی توکیو به توسعه همکاری‌های تجاری و آموزشی با تهران

به گزارش مانا، ساوادا رایزن سفارت ژاپن در تهران در نشست مشترک با خسرو سرایی، مدیر کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی علاقه‌مندی توکیو به توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با تهران را اعلام کرد.

رایزن سفارت ژاپن در تهران در این دیدار خواستار مبادله هیئت‌های فنی و تخصصی در سطح کارشناسی و عالی و بازدید از زیربناهای بندری دو کشور شد.

 ساوادا توسعه همکاری‌های آموزشی و تجاری در حوزه دریانوردی را یکی از برنامه‌های آتی و جدی توکیو در توسعه همکاری‌های دریایی و بندری با ایران برشمرد.

در این نشست همچنین دیپلمات‌های سفارت ژاپن و کارشناسان اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی  نیز حضور داشتند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات ۵۰ نفر از غرق شدگی در دریای خزر

س خرداد 22 , 1403
  فضل الله کیقبادی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر‌اساس آخرین آمار اخذ شده از ابتدای خرداد ماه تا کنون ۵۰ نفر گردشگر که در آب‌های ساحلی استان مازندران دچار غرق شدگی شده بودند، توسط نیرو‌های ناجی مستقر در نوار ساحلی استان نجات یافتند. معاون ستاد ساماندهی سواحل […]
نجات ۵۰ نفر از غرق شدگی در دریای خزر

همچنین بخوانید: