افزایش سهم حمل و نقل چند وجهی در بندر شهید رجایی

افزایش سهم حمل و نقل چند وجهی در بندر شهید رجایی

 

به گزارش مانا، مهدی دوستی در بازدید از طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری بندر شهید رجایی افزود: افزایش سهم مواد معدنی در حمل‌و‌نقل ریلی بندر شهید رجایی و توسعه بخش معدن، ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه لجستیک، تسهیل و کاهش هزینه‌های فعالیت معدنی در کشور و قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث پایانه مکانیزه غلات به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در بندر شهید رجایی از جمله‌ی اقدامات بود.
استاندار هرمزگان گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی یکی از فعالیت‌های مهم و شاخص سازمان بنادر و دریانوردی در هرمزگان است.
دوستی بهره‌برداری از پنج اسکله گردشگری شناور در بنادر استان با هدف خدمات‌رسانی به جامعه محلی را نمونه دیگری از خدمات دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی گفت: برای ساخت بندر نخل ناخدا با هدف توسعه گردشگری بیش از هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم اختصاص یافت.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به همت رئیس‌جمهور شهید هفت بندر در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است، گفت: مرحله سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی، بنادر سیریک، بوموسی، پارسیان، جاسک و خمیر و تعدادی بنادر شیلاتی یک رکورد در استان هرمزگان محسوب می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توهین تجاری، برهوت ترانزیتی!

س خرداد 22 , 1403
فائزه طاهری گزارشگر در حالی که هند در ابتدای دهه گذشته بیش از ۱۱ میلیارد دلار واردات از ایران داشت، آمارهای جدید نشان می‌دهد که واردات این کشور از ایران در سال گذشته میلادی به ۶۵۰ میلیون دلار نیز نمی‌رسد. وزارت بازرگانی و صنعت هند نیز کل مبادلات تجاری این […]
ترانزیت هند

همچنین بخوانید: