بهره برداری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با ورود کشتی تجاری

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: با تلاش چند ماهه همکاران بخش‌های مختلف اداره کل و شرکت‌های پیمانکار بخش خصوصی، فاز اول کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با ورود کشتی تجاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره برداری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با ورود کشتی تجاری

 

به گزارش مانا، سعید کیا کجوری در حاشیه مراسم ورود کشتی تجاری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با بیان اینکه فاز اول کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با ورود کشتی تجاری مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: یکی از چالش‌هایی که در سال‌های اخیر بنادر شمالی کشور از جمله بندر نوشهر با آن دست به گریبان هستند موضوع کاهش تراز آب دریای کاسپین است که ورود و خروج کشتی‌های تجاری به این بنادر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: همان گونه که در روز معارفه‌ام نیز گفته‌ام موضوع لایروبی و ورود و خروج آسان کشتی‌های تجاری به بندر به عنوان مهم‌ترین دغدغه و اولویت در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی همکاران، امروز کانال دسترسی جدید بندر نوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر و افزایش ورود و خروج کشتی‌ها، شاهد بهره‌گیری بیش از پیش ذی‌نفعان حوزه‌های دریایی و بندری، سرمایه‌گذاران، مالکان کشتی‌های تجاری و صاحبان کالا از ظرفیت‌های بالقوه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حوزه صادرات و واردات باشیم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی ‌دانشگاه اقتصاد‌دریا در سیستان و بلوچستان‌

د خرداد 21 , 1403
  به گزارش مانا، محمد کرمی در حاشیه بازدید از اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت اظهار داشت: طبق توافق شهید آیت‌الله رئیسی با کشور پاکستان برای مبادلات 10 میلیارد دلاری با این کشور این توافق، ظرفیت مناسبی برای توسعه […]
راه‌اندازی ‌دانشگاه اقتصاد‌دریا در سیستان و بلوچستان‌

همچنین بخوانید: