بهره برداری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با ورود کشتی تجاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در حاشیه ورود کشتی تجاری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود: یکی از چالش‌هایی که در سال های اخیر بنادر شمالی کشور از جمله بندر نوشهر با آن دست به گریبان هستند موضوع کاهش تراز آب دریای کاسپین است که ورود و خروج کشتی‌های تجاری به این بنادر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: همان گونه که در روز معارفه ام نیز گفته ام موضوع لایروبی و ورود و خروج آسان کشتی های تجاری به بندر به عنوان مهم‌ترین دغدغه و اولویت در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی همکاران، امروز کانال دسترسی جدید بندر نوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از کانال دسترسی جدید بندر نوشهر و افزایش ورود و خروج کشتی ها، شاهد بهره گیری بیش از پیش ذینفعان حوزه های دریایی و بندری،سرمایه گذاران،  مالکان کشتی های تجاری و صاحبان کالا از ظرفیت های بالقوه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حوزه صادرات و واردات باشیم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکست حزب مودی؛ یک پیروزی برای دموکراسی هند

ی خرداد 20 , 1403
  به گزارش مانا، از منظر این نشریه بزرگ‌ترین انتخابات جهان نشان داد که چگونه دموکراسی می‌تواند نخبگان سیاسی کشور را گوش‌مالی دهد، تمرکز قدرت را محدود کرده و در سرنوشت کشور تغییر ایجاد کند. پس از یک‌دهه در قدرت بودن، پیش‌بینی می‌شد نارندرا مودی، نخست‌وزیر کشور در انتخابات سال جاری به پیروزی […]
شکست حزب مودی؛ یک پیروزی برای دموکراسی هند

همچنین بخوانید: