پیشرفت فیزیکی اسکله صیادی خورخان دیر به ۹۲ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی اسکله صیادی خورخان دیر به ۹۲ درصد رسید

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عقیل امینی در جریان بازدید از اسکله صیادی خورخان بندر بردخون شهرستان دیر با بیان اینکه عملیات اجرایی بندر صیادی خورخان از اسفند ماه ۱۳۹۴ آغاز شد اظهار داشت: طرح‌هایی از جمله استحصال محدوده پسکرانه اسکله به مساحت یک هکتار، احداث راه دسترسی به طول ۹۵ متر و اسکله شمع و عرشه به طول ۵۰ متر و بلوک‌چینی اسکله پلکانی شمالی و جنوبی هر کدام به طول ۵۰ متر تا سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ با همت سازمان شیلات ایران ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه اسکله خورخوان بندر بردخون دیر تخصیص یافت که این عملیات شامل، احداث و تکمیل سایبان و جدول‌کشی و دیوار محوطه و خیابان کشی و آسفالت تأسیسات مکانیکی و برقی است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به پیشرفت فیزیکی اسکله صیادی خورخان دیر پرداخت و بیان کرد: در حال حاضر این پروژه دارای ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی است و روند اجرایی و تکمیل طرح‌ها شامل لایه‌های روسازی و پیاده‌رو، آسفالت خیابان‌ها و نصب گاردریل و روشنایی محوطه، در حال انجام است.

امینی ادامه داد: نصب سازه‌های فضایی، سایبان خشکی، جدول کشی، کابل کشی محوطه، پایه‌های روشنایی روی اسکله و پوشش پانل سایبان اسکله در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: نصب سامانه روشنایی و کابل کشی زیر سایبان اسکله، ایجاد مخازن ذخیره آب و سرویس بهداشتی و اتاق نگهبانی از دیگر فعالیت‌هایی است که در یک سال گذشته اجرا شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برخورد خردمندانه با ساختمان های موجود

ش خرداد 19 , 1403
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ بسیاری از کشورها با چالش‌های بزرگی برای تبدیل ساختمان‌های موجود به ساختمان‌های قابل قبول از نظر زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی برای آینده در یک جامعه کم‌کربن و تمرکز بیشتر بر کارآیی منابع، به عنوان یک مشارکت در توسعه پایدار، مواجه […]
برخورد خردمندانه با ساختمان های موجود

همچنین بخوانید: