پیام تسلیت مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد







دکتر سلمان ضربی، مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو طی پیامی سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، متن این پیام به شرح زیر است:
مقام معظم رهبری:
این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست .
****
١٤ خرداد امسال در حالی فرا می‌رسد که آوازه بلند نام و یاد امام خمینی(ره) دیگر منحصر به ایران و کشورهای اسلامی و خاورمیانه نیست. امروز هرجای این عالم که نشانی از آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی هست و هرجا که سخن از حق‌جویی و مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران است، اندیشه رهایی‌بخش و رهنمودهای مقاومت‌خیز امام خمینی(ره) و حتی نام و یاد و تصاویرش نیز در متن حرکت جبهه حق‌طلبان عالم خودنمایی می‌کند.
پاسخ تحسین برانگیز جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌ رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، رژیم غاصب و اشغالگر قدس را سرجایش نشاند، از سویی دیگر ادامه مقاومت بی‌مانند چندین ماهه مردم مظلوم غزه و محکومیت ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان نشانه‌هایی آشکار از درستی پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) و تأثیر مکتب مقاومت‌خیز روح الله است.
قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.
بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.
اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و پنجمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، کارکنان سخت کوش صنعت دریایی کشور و به ویژه تلاشگران ولایت مدار مجتمع ایزوایکو و خانواده محترم آنان تسلیت عرض می نمایم ؛ امید که به فضل خداوند در مسیر پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و تلاش برای پیشرفت کشور بیش از گذشته گام برداریم.

سلمان ضربی
١۴ خرداد ۱۴۰۳






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارشی از پرورش میگوی semisulcatus در اسرائیل

د خرداد 14 , 1403
دسامبر ۱۹۸۸ ترجمه شده توسط آقای دکتر خدایی در آذر ۱۳۷۰ این گزارش در شماره ۴ نشریه”Jornal of the world aquaculture society” در دسامبر ۱۹۸۸ چاپ شده و در آذر ۱۳۷۰ توسط آقای دکتر خدایی مدیرعامل و کارشناس شرکت “پرشین پران” نخستین مزرعه میگوی پرورشی کشور ترجمه شده است. در […]

همچنین بخوانید: