دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان با مدیرعامل ایزوایکو – ایزوایکو







لوح تقدیر جام رسانه امید تحویل مدیرعامل شرکت ایزوایکو شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل، ظهر امروز سرهنگ محمدرسول جلالی، رئیس بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با دکتر سلمان ضربی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره این شرکت دیدار و گفت و گو  کرد.

رییس بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در این دیدار همچنین بار دیگر از تلاش مدیریت و کارکنان ایزوایکو قدردانی کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه  برگزار شد، لوح تقدیر “جام رسانه امید” که پیش از این طی مراسمی در تهران  به مدیرعامل ایزوایکو اهدا شده و توسط سرهنگ جلالی به نیابت و نمایندگی از ایزوایکو دریافت شده بود، به دکتر ضربی تحویل داده شد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای سردار سرتیپ پاسدار  غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور رسیده خطاب به مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران آمده است :

” تاریخ همیشه وامدار زنان و مردانی است که در مقاطع مختلف، همت عالی خود را در طبق اخلاص نهاده و عمیق ترین مفاهیم بشری یعنی فداکاری و تلاش برای پیشرفت این مرز و بوم را برای نسل های آینده تعریف و تفسیر کردند.بدین وسیله به خاطر فعالیت بی شائبه در امیدآفرینی و روایتگری پیشرفت، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد. از خداوند بزرگ برای شما و همه مجاهدان و تلاشگران عرصه امیدآفرینی و پیشرفت آرزوی توفیق و تداوم سعادت و سرافرازی و سربلندی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدضله العالی) مسئلت می نمایم. ”

گفتنی است ؛ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد اوجی وزیر نفت و دیگر مسوولان کشوری و لشکری در تهران برگزار شد که در این مراسم از دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو به عنوان  مدیرعامل مجتمع پیشرو و فعال در راه اندازی و برقراری اردوهای راهیان پیشرفت و همچنین فعالیت بی شائبه در امیدآفرینی  و روایتگری پیشرفت تجلیل شد.

ایزوایکو در سال گذشته میزبان قریب به ده هزار نفر بازدید کننده در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بوده است که شامل دانشجویان دانشگاه های ممتاز کشور، دانش آموزان، معلمان، طلاب، روحانیون، اساتید دانشگاه ها، دانش آموزان نخبه و فعال در زمینه رباتیک و سایر اقشار مختلف جامعه از سراسر کشور بوده است.






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش اقتصاد دریایی چین + فایل و عکس

ی خرداد 13 , 1403
گزارش اقتصاد دریایی مطالعه جامع کشور چین، توسط اندیشکده پیشرفت دریایی منتشر شد.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، در سال ۲۰۲۲، اندازه اقتصاد دریایی چین در حدود ۱.۲۵ تریلیون دلار تخمین زده شده است که نسبت به سال گذشته، ۱.۹ درصد افزایش داشته است. این امر اقتصاد دریایی […]

همچنین بخوانید: