سن ناوگان خدمات دریایی کاهش می‌یابد/ الحاق ۴۰ فروند شناور به بنادر تا پایان شهریور امسال ​

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در بخش تأمین ناوگان خدمات دریایی مورد نیاز بنادر، خبر‌های خوبی در راه است، تاکید کرد: با انجام سفارش ساخت و خرید تجهیزات، به زودی تحول بنیادین در نوسازی و کاهش میانگین سن ناوگان خدمات دریایی را شاهد خواهیم بود.

سن ناوگان خدمات دریایی کاهش می‌یابد/ الحاق ۴۰ فروند شناور به بنادر تا پایان شهریور امسال ​

 

علی اکبر مرزبان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و دیدار با ابوطالب گرایلو، مدیرکل بنادر و دریانودی استان خوزستان و سجاد سبزیوند، معاون امور دریایی این اداره کل افزود: تا پیش از پایان نیمه نخست سال جاری ۴۰ فروند شناور خدماتی به بنادر اختصاص داده خواهد شد و در مدار خدمات رسانی قرار خواهند گرفت.

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به لحاظ ارائه خدمات و دستاوردها طی سال گذشته را قابل قبول دانست.

در جریان این نشست سبزیوند، معاون امور دریایی در گزارشی به استناد آمار و ارقام عملکرد حوزه دریایی منطقه ویژه اقتصادی دریایی را در بخش ارائه خدمات دریایی، حفاظت و ایمنی دریایی، مقابله با آلودگی، امدادرسانی به مناطق بحران‌زده و آموزش دریانوردان را تشریح و مسائل حوزه دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در خصوص اولویت بخشی به تأمین ناوگان دریایی مورد نیاز و  نیروی انسانی متخصص  به همراه پیشنهادهایی به منظور رفع چالش‌های موجود مطرح کرد.

وی ضمن گرامی داشت یاد رئیس جمهور شهید، تصویب برنامه جامع سیاست‌های کلی نظام در هیأت وزیران در دوران حیات وی را از یادگارهای گرانقدر آن شهید عنوان کرد و تصریح کرد:  این مصوبه‌ تکلیف و وظیفه خطیری را متوجه سازمان بنادر و دریانودی کرده است و در نظر است با تدوین دستوالعمل اختصاصی سازمانی برای آن سند که بخش قابل توجهی از آن به سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان همکار یا ذینفع مربوط می‌شود، راه آن شهید بزرگوار را در عمل به تعهدات و خدمات‌رسانی به مردم ادامه دهیم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دریای خزر مواج شد

ش خرداد 12 , 1403
  به گزارش مانا، هواشناسی با اشاره به شمالی شدن جریان‌های جوی همراه با عبور موج از تراز میانی جو، پیش‌بینی کرد که دریای خزر با وزش باد شدید مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می‌شود. هواشناسی مازندران با بیان اینکه سامانه ناپایدار جوی مناطق ساحلی و دور […]
دریای خزر مواج شد

همچنین بخوانید: