نهمین جلسه شورای معاونین ایزوایکو برگزار شد – ایزوایکو







صبح امروز نهمین جلسه شورای معاونین مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران به ریاست دکتر سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو و با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران این مجتمع همراه با ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانشان برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در ابتدای جلسه دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو ضمن ابراز مجدد تسلیت بمناسبت شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد، جنایات رژیم صهیونیسیتی در حمله به اردوگاه آوارگان فلسینی در رفح را محکوم کرد.

مدیرعامل بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در ادامه بیان داشت: حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به چادر زنان و کودکانی که در خواب هستند نشانه درماندگی این رژیم است که برای انحراف افکار عمومی از شکست های پی در پی اخیر صورت گرفته است.

مدیرعامل ایزوایکو تصریح کرد: امروز فضای جامعه جهانی نیز تغییر کرده و حتی صدای اروپایی ها و آمریکایی نیز از این جنایت ها بلند شده است که امیدواریم ‌ ملت فلسطین از این ظلم و ستم رهایی پیدا کرده و به آرامش برسد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران گروه، معاونین و مدیران مجتمع گزارشات خود را ارائه نموده و به همفکری در جهت بررسی و ارائه راه حل برای رسیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده پرداختند.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت ماهانه و مستمر در محل ستاد مرکزی ایزوایکو و در جهت پایش پروژه ها، گزارش عملکرد گروهها، بررسی مسائل و مشکلات و تدوین استراتژی‌های توسعه برای پروژه‌های آینده، ارزیابی  و ارائه راهکارهای مناسب  جهت بهبود فرآیندهای کاری برگزار میگردد که با تلاش و همدلی تیمی مدیران و معاونین ایزوایکو، این مجتمع عظیم صنعتی در مسیری رو به رشد و بهبود قرار گرفته است.






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعمال محدودیت در ثبت سفارش کالاها و بروز مشکل در رفع تعهد ارزی

چ خرداد 9 , 1403
رییس کنفدراسیون صادرات، در نامه‌ای به بانک مرکزی ضمن انتقاد از شرایط جدی ثبت سفارش، دو پیشنهاد جهت رفع تعهد ارزی ارایه کرده است.به گزارش اقتصاد سرآمد، محمد لاهوتی رئیس کنفدراسیون صادرات در نامه‌ای به معاون ارزی بانک مرکزی با اشاره به «اعمال محدودیت‌های جدید و غیرقابل اجرا در ثبت […]

همچنین بخوانید: