کشف بیش از ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر

کشف بیش از ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر

 

سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی تردد شناورها در نوار مرزی خلیج‌فارس و بنادر استان بوشهر اظهار داشت: واردات هرگونه کالا بدون مجوز قانونی قاچاق محسوب می‌شود و مورد پیگیرد و برخورد قرار می‌گیرد.

وی از شناسایی یک شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند یک فروند شناور حامل کالاهای قاچاق را توقیف کنند.

خسروی تصریح کرد: از این شناور کالاهایی از جمله لوازم یدکی خودرو، لوازم‌التحریر، پارچه، کولر، وسایل ضدفرهنگی و صدها قلم کالای دیگر کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از معرفی دو متهم به مراجع قضایی در این عملیات خبر داد و گفت: بر‌اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق یاد شده افزون بر سه میلیارد تومان برآورد شد.

وی گفت: مرزبانی برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق کالا عزم جدی دارد و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیرمجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده‌ای در سطح مرز انجام می‌دهد و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، بر نوار مرز به طور کامل اشراف دارند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی اولین خط کشتی خرمشهر- بصره برای ایام اربعین

چ خرداد 9 , 1403
سید کمال هادیانفر، معاون حمل‌ونقل و رئیس ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، به مسئولیتی که تمامی دستگاه‌ها در برگزاری هرچه بهتر این مراسم بر عهده دارند، تأکید کرد. وی در ادامه به اهمیت موضوع […]
راه‌اندازی اولین خط کشتی خرمشهر- بصره برای ایام اربعین

همچنین بخوانید: