حضور مدیرعامل و مدیران ایزوایکو در مراسمات بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان

حضور مدیرعامل و مدیران ارشد مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان که شامگاه دوشنبه اول خرداد در مسجد جامع بندرعباس و سه‌شنبه دوم خرداد در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس و با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، رئیس کل دادگستری، فرماندهان نظامی، مسئولان محلی، علما و جمع زیادی از مردم در این مراسمات حضور داشتند.که با قرائت قرآن و سخنرانی سخنرانان در خصوص شخصیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همراه بود.

در این مراسمات حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه به بیان خاطراتی از سفر آیت الله رئیسی به هرمزگان پرداخت و اخلاق مداری را از خصوصیات بارز شهید رئیسی یاد کرد.

به گفته وی، پیگیری مسائل مردم، همواره مورد تاکید آیت الله رئیسی بود و در عمل نیز آن را به اثبات رساند.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسمات اظهار کرد: آیت الله رئیسی سه سفر به استان هرمزگان داشتند و در طول سفر تمام دغدغه ایشان مردم بود و با غیرت خاصی مسائل مردم را پیگیری می‌کردند.

دوستی خاطرنشان‌کرد: اتفاقی در این سطح اگر در هر کشوری می‌افتاد؛ می‌توانست سبب زلزله‌های سیاسی شده و جنگ‌های داخلی را به راه بیاندازد اما به برکت ولایت فقیه کشور در امنیت و آرامش قرار دارد و فرآیند خدمت به مردم ادامه دارد.


مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) نیز صبح روز سه شنبه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را در سالن آمفی تئاتر مجتمع برگزار کرد که با حضور پرشور کارکنان و مدیران این مجتمع روبرو شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در سواحل بوشهر

س خرداد 1 , 1403
فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر به صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در سواحل استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: از اواخر هفته جاری تا پنجم خرداد هشدار دریایی سطح نارنجی در استان بوشهر صادر شده است. وی با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید تا […]
صدور هشدار دریایی سطح نارنجی در سواحل بوشهر

همچنین بخوانید: