پیام مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر – ایزوایکو







دکتر سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو: سوم خرداد نمادی از ایستادگی، مقاومت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است و به ما یادآوری می‌کند که با اتحاد و همدلی، می‌توانیم بر هر چالشی غلبه کنیم.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو با صدور پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به عموم مردم کشور تبریک گفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن پیام مدیرعامل بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور آمده است:
همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهدای گرانقدری که با ایثار جان خود، تاریخ این سرزمین را با افتخار آفریدند، گرامی می‌داریم. این روز، نمادی از ایستادگی، مقاومت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است و به ما یادآوری می‌کند که با اتحاد و همدلی، می‌توانیم بر هر چالشی غلبه کنیم.
در این روز بزرگ، از تلاش‌ها و کوشش‌های همکاران خود در مجتمع ایزوایکو که در جهت پیشبرد اهداف شرکت و خدمت به مردم شریف ایران تلاش می‌کنند قدردانی می‌نمایم.
با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه هم میهنانم در تمامی عرصه‌های زندگی. امیدوارم با الهام از روحیه شهدا و ایثارگران، در مسیر تعالی و پیشرفت کشورمان گام برداریم.
بیایید در این روز، با یاد و خاطره شهدا، برای ساختن آینده‌ای بهتر و روشن‌تر برای نسل‌های آینده، متحد و همدل باشیم.

سلمان ضربی
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو






منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۳۲ میلیون تن به ظرفیت اسمی بنادر کشور اضافه شد

پ خرداد 3 , 1403
به گزارش ایرنا، ظرفیت اسمی بنادر کشور در این مدت از ۲۶۴ میلیون تن در ابتدای دولت به ۲۹۶ میلیون تن افزایش یافته است. همچنین در مدت یاد شده، ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی کشور به ۷۰۰ هزار TEU (واحد شمارش کانتینر) افزایش یافت. برپایه این گزارش، ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی […]

همچنین بخوانید: