صفایی رئیس کمیته دریایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی شد

سیدکمال هادیان‌فر معاون حمل و نقل و رئیس ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی در حکمی علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی را به ریاست کمیته مدیریت بنادر و حمل و نقل دریایی ستاد اربعین منصوب کرد.

به گزارش مانا، هادیان فر در این حکم، با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین ۱۴۰۳، بر لزوم برنامه‌ریزی یکپارچه و هماهنگ به منظور تسهیل تردد زائران ابا‌عبدالله الحسین علیه السلام و استفاده تمام ظرفیت‌های حمل‌ونقل دریایی در ارائه خدمات شایسته به آنان تاکید کرده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در این حکم، “تشکیل کمیته مدیریت بنادر و حمل و نقل دریایی”؛ “نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل دریایی، نرخ بلیط و کیفیت خدمات آنها” ،”توسعه و تجهیز بنادر و اسکله‌ها” ، “برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات در بنادر”، “ارتقای تجهیزات و تأسیسات ایمنی بنادر و اسکله‌ها”؛ “هماهنگی با سایر سازمان‌ها ” ، “ارتباط موثر با ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی” و “ارسال آمار و اطلاعات حمل‌ونقل دریایی به صورت روزانه و مستمر به دبیرخانه ستاد اربعین” را خواستار شده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقدیر وزیر صمت از پرسنل ایزوایکو – ایزوایکو

س اردیبهشت 25 , 1403
وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن آمفی تئاتر مجتمع ایزوایکو گفت: کارگران سربازان واقعی کشور هستند. به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو، دکتر عباس علی آبادی ظهر امروز در ادامه بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل […]

همچنین بخوانید: