ایمنی و امنیت دریایی مهمترین مأموریت مرزبانی بوشهر

ایمنی و امنیت دریایی مهمترین مأموریت مرزبانی بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ عبدالله خسروی در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با قدردانی از خدمات این مجموعه اظهار داشت: تعامل سازنده بنادر و دریانوردی با مرزبانی باعث ارتقا و توان مأموران در خدمت‌رسانی به مردم و تقویت تجارت دریایی خواهد بود.

وی افزود: خدمت به مرزنشینان و دریانوردان از افتخارات مرزبانان است و با تمام توان در راستای استیفای حقوق مرزنشینان تلاش می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با تعامل و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی، مرزبانی و سایر سازمان‌ها باید انضباط بخشی بر شناورهای فاقد هویت در اولویت قرار گیرد.

خسروی ضمن تقدیر از تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: همکاری مرزبانی و اداره بندر با هدف رضایتمندی مردم و انجام مأموریت‌های محوله افزایش می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز مرزبانان را نماد عزت و اقتدار در مرزهای ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: یکی از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر انضباط بخشی به تردد شناورها و شناورهای فاقد هویت است که با همکاری همه سازمان‌های متولی این تحقق می‌یابد.

شکیبی نسب گفت: با تعاملات مناسب با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در راستای مأموریت‌های دریایی اقدامات مهم و اثرگذاری صورت می‌گیرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش نخستین مورد مشاهده بیماری سرخ در مزارع پرورش میگوی ایران ۱۳۷۴

ی اردیبهشت 23 , 1403
این بیماری مدیریتی در سال ۱۳۷۴ و همزمان با سال‌های شروع پرورش میگو در ایران توسط آقای دکتر خدایی گزارش شده است. همزمان با سومین کنگره بین المللی بهداشت و بیماری‌های آبزیان که در دانشکده دامپزشکی شهرکرد برگزار می‌گردد مناسبت دارد که از این گزارش ارزشمند یاد شود. مسلماً با […]
فایل پیوست

همچنین بخوانید: