بیش از 1.5 میلیون تن کالای عمومی در بندر شهید رجایی جا به‌ جا شد

بیش از 1.5 میلیون تن کالای عمومی در بندر شهید رجایی جا به‌ جا شد




تین نیوز


معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : بیش از یک میلیون و 500 هزار تن کالای عمومی سال گذشته (1402) در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، روح الله شاعلیا اعلام کرد : در بخش تخلیه محموله های جنرال کارگو در مجموع یک میلیون و 607 هزار تن کالای عمومی در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد که نزدیک به 500 هزارتن بیش تر از سال 1401 بوده است.

«جنرال کارگو نوعی از حمل و نقل است که به ارسال و انتقال کالا و محموله خشک غیرفله می پردازد و در سیستم لجستیک به کالاهای قابل انتقال به این شکل و نیز به کشتی های مخصوص این نوع از حمل ونقل گفته می شود».

وی افزود : در بخش عملیات کانتینری نیز جابه جایی 2 میلیون و 116 هزار تن TEU (کانتینر 20فوت) با هشت درصد افزایش به ثبت رسید.

گفتنی است ؛ در سال گذشته(1402)، بیش از 83 میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی انجام شد که 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا کسی برکنار نمی‌ شود، چرا کسی استعفا نمی‌ دهد؟

س فروردین 21 , 1403
تین نیوز آیا با یک مصاحبه و یک عذرخواهی قرار است سر و ته قضیه اختلاس کارمند امور مالی مجتمع بندری هم آورده شود؟ عذرخواهی سازمان بنادر بابت اختلاس در بندر امام؛ مبلغ خارج شده به بیت المال بازمی گردد به گزارش تین نیوز به نقل از سی نیوز؛ با […]

همچنین بخوانید: