بیش از ۳۰۷ هزار زائر از یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار بازدید کردند/ پایان خدمات رسانی بنادر آبادان به راهیان نور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مالکی زاده اظهارکرد : مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان هر ساله در راستای افزایش ایمنی گشت دریایی و رفاه حال زائران و راهیان نور در اروند رود ، نیروی انسانی و تجهیزات مختلفی در یادمان شهدای والفجر هشت مستقر میکند که  بحمد الله  امسال هم این امر محقق شد.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه‌ داد : یک فروند یدک کش جهت پهلو دهی و جداسازی کشتی حامل مسافران و زائران و  یک فروند شناور ناجی ۱۷ با هدف افزایش ایمنی گشت های دریایی در اسکله یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار مستقر شده بود و در طول مدت زمان یاد شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به استقبال خوب زائران و راهیان نور از یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار ،  روزانه ۹ گشت دریایی به طول ۷ مایل در اروند رود انجام شد که خوشبختانه هیچ گونه حادثه ای رخ نداد و ماموریت بنادر و دریانوردی آبادان با موفقیت به پایان رسید.

عبدالرحیم نعیمی رییس اداره بندر و دریانوردی اروندکنار در ادامه با اشاره خدمات رسانی مستمر بنادر در یادمان شهدای والفجر هشت گفت : امسال تیمی ۱۰ نفره از سوی بنادر آبادان با حضور ۱۰ الی ۱۲ ساعت در روز مشغول خدمات رسانی به زائران و کاروان های راهیان نور بود.

رییس اداره بندر و دریانوردی اروندکنار با بیان اینکه ۶۰۰ جلیقه نجات قبل از هر سفر دریایی در اختیار زائران ، جهت افزایش امنیت گشت دریایی قرار می‌گرفت گفت : امسال ، حدود ۸۰ هزار بروشور بین زائران توزیع و ۳۰۰ متر بنر  هشدار دهنده و آموزشی نکات ایمنی در یادمان شهدا جهت راهنمایی زائران نصب شده بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد ۷۲ درصدی میزان تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر

ی اسفند 27 , 1402
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیاکجوری در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشی از فعالیت‌های اداره کل بنادر مازندران اظهار کرد: در بندر نوشهر از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون یک میلیون و ۱۰۴ هزار تن تخلیه و بارگیری انجام شد در حالیکه این رقم در سال […]
رشد ۷۲ درصدی میزان تخلیه و بارگیری در بندر نوشهر

همچنین بخوانید: