کشف جسد صیاد مفقودی دیری در خلیج فارس

فرماندار شهرستان دیر گفت: جسد صیاد دیری که ۴ روز در جریان امواج خروشان خلیج فارس مفقود شده بود، عصر چهار شنبه در قایق خود در دریا پیدا شد.

 

کشف جسد صیاد مفقودی دیری در خلیج فارس
به گزارش مانا، یونس باربرز با بیان اینکه یک صیاد به نام حبیب مومنی اهل بندر دیر که 4 روز پیش برای صید ماهی به دریا رفته بود که دیگر به خشکی بازنگشت اظهار داشت: این صیاد با قایق موتوری برای صید به دریا رفته بود و پس از چهار روز به ساحل بر نگشت که تمام نیروهای امدادی و گشت بسیج دریایی و دو بالگرد و شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی برای یافتن آن بسیج شدند که متاسفانه تمام فعالیت‌ها بی‌نتیجه ماند.

وی اضافه کرد: در نهایت عصر دیروز چهارشنبه یک شناور در دریا متوجه قایق این صیاد شده و با تماس با خشکی وضعیت قایق صیاد اطلاع‌رسانی می‌کند و در نهایت توسط شناور امدادی ناجی 20 عسلویه جسد در قایق خود صیاد پیدا شده و برای سیر مراحل قانونی به عسلویه منتقل می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش حجم انتقال بار در مسیر کریدور شمال - جنوب

پ اسفند 24 , 1402
معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه در ملاقات روز جاری با سفیر ایران در روسیه از افزایش حجم انتقال بار در مسیر‌های جاده‌ای، دریایی و ریلی بین دو کشور در سال ۲۰۲۳ خبر داد.     به گزارش مانا، «ازبروف»، معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه در ملاقات […]
افزایش حجم انتقال بار در مسیر کریدور شمال - جنوب

همچنین بخوانید: