11 قرارداد فناورانه در حوزه دریا منعقد شد

11 قرارداد  فناورانه در حوزه دریا منعقد  شد

۱۱ فقره قرارداد فناورانه در حوزه‌هایی مانند VR، واقعیت افزوده در تعمیر و نگهداری، واقعیت افزوده، بلاکچین و سنسور‌ها در محل صندوق نوآوری و شکوفایی منعقد شد.به گزارش اقتصادسرآمد، تبادل فناوری در حوزه صنعت دریایی (دریای هوشمند) امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان صنایع دریایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و مرکز نوآوری صنایع دریایی و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی برگزار شد.برای برگزاری این رویداد ۲۴ نیاز فناورانه از چهار نهاد زیر مجموعه سازمان صنایع دریایی و ۱۲۰۰ شرکت دانش بنیان، فناور و استارت‌آپ همسو با موضوع این رویداد شناسایی شدند.
این رویداد با هدف اتصال بازیگران نهاد‌های زیر مجموعه سازمان صنعت دریایی به شرکت‌های فناور و دانش بنیان و بهره گیری از توانمندی این شرکت‌ها برای رفع نیاز‌های فناورانه صنعتی دریایی و با حضور ۳۷ شرکت شامل ۲۷ شرکت دانش بنیان، ۹ شرکت فناور و یک شتابدهنده تخصصی برگزار شد.
در حاشیه این رویداد علاوه بر انعقاد ۱۴ میلیارد تومانی قرارداد، ۱۱ فقره قرارداد دیگر در حوزه‌هایی مانند VR، واقعیت افزوده در تعمیر و نگهداری، واقعیت افزوده، بلاکچین و سنسور‌ها منعقد شد.انعقاد قرار داد خرید یک دستگاه SAMEN GPS ۳۱۰۱ و انعقاد تفاهم نامه طراحی و توسعه سامانه ساز از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لطفاً در این روز  نهال نکارید!

چ اسفند 16 , 1402
اشکان امیدوار- 15 اسفندماه را همه به نام روز درختکاری می‌شناسد. روزی که معمولاَ رؤسای ادارات مرتبط از کاشت هزاران اصله نهال خبر می‌دهند، در گفتگو با رسانه‌ها آمار می‌دهند که چطور با کمک فعالان محیط زیست  و … در عرصه‌های پهناوری نهال کاشته‌اند.اما چرا به‌رغم این همه آمار از […]

همچنین بخوانید: