خدمات رسانی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان به راهیان نور و زائران یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مالکی زاده  با بیان اینکه سفرهای زائران و کاروان راهیان نور به یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار از اواخر بهمن ماه آغاز شده است گفت : هر ساله  این یادمان شهدا مورد استقبال راهیان نور و زائران قرار میگیرد و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان به ویژه نیروی بندر اروندکنار جهت رفاه حال زائران در محل یادمان شهدا حضور مستمر دارند.

 مالکی زاده افزود : از ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ تا کنون حدودآ بیش از  ۴۰ هزار زائر از یادمان شهدا بازدید کردند و زائران در این مدت زمان ، پس از حضور در یادمان شهدا و زیارت شهدای وطن ، با کشتی لندینگ کرافت که توسط سپاه  تامین شده است ، گشت دریایی در اروند رود را هم تجربه کردند.

 وی ادامه داد : طبق برنامه تعیین شده  و با هدف افزایش ایمنی گشت های دریایی در اروند رود ، بین زائران جلیقه نجات توزیع می شود .

 مالکی زاده اضافه کرد : یک فروند یدک کش به منظور پهلو دهی و جدا سازی کشتی حامل زائران و یک فروند ناجی ۱۷ برای پیشگیری از حوادث احتمالی و افزایش ایمنی سفرهای دریایی در یادمان شهدای والفجر ۸ مستقر و در حال بهره برداری است.

 مالکی زاده یادآور شد : تیمی ۱۰ نفره متشکل از نیروی خدمات دریایی و امور بندری ، روابط عمومی ، مسئول آمار ، مسئول ایمنی و خدمات عمومی ، بسیج اداره بندر اروندکنار و خدمات پشتیبانی  در حال خدمات رسانی است.

 مالکی زاده تاکید کرد : شرایط قبل و بعد از گشت دریایی توسط گروه نیروی خدمات رسانی بندر اروندکنار کنترل و رصد می شود تا از بروز حوادث پیشگیری شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشریح اقدامات طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ در هرمزگان

پ اسفند 3 , 1402
تین نیوز معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اشاره به مهم ترین اقدامات در طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ گفت: تمامی شناورهای مسافربری از نظر فنی و ایمنی کنترل و بازرسی شدند. به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی؛ اسماعیل مکی زاده در آستانه […]

همچنین بخوانید: